HTML

Patrik

2013.10.14. 19:54 | hannibal007 | Szólj hozzá!

Szombaton, amikor elmentunk kavezni reggel, akkor talalkoztunk egy alom szep sraccal, aki a pincer volt. Kellette magat egy darabig, es nagyon nem ertettuk, hogy megis mit akar. Totti viszont mindig bator es ra is keresett a neten a csavora es meg is talalta.
O Patrik.
Amikor azt mondom, hogy alom szep, akkor azt ugy kell elkepzelni, hogy tenyleg az.
Ma Totti megdugja.
Engem persze megesz a penesz, a sarga irigyseg, a zold szemu szorny ott uvoltozik legbelul es nem mutathatom ki, nem mondhatom el senkinek, mert ezt senki nem tudhatja meg.
Mert amit erzek, az nem a megszokott erzes:
En nem arra vagyok feltekeny, hogy Totti massal fekszik le, hanem arra, hogy o kapja meg ezt a csavot es nem en. Mindig is tudtam, hogy gyonyoru fiukat tud megszerezni, de eddig csak egyetlen egyszer talalkoztam olyan csavoval, aki tenyleg meg volt neki. Es mas dolog elkepzeni, es buszkenek lenni arra, hogy a pasid egy Don Juan. Es mas dolog latni a fiut, es elkepzelni, hogy milyen lehet vele.
Ismetlem: nekem nem a fiuval van bajom, hanem azzal, hogy nem velem akar kefelni. Nekem a fiu kell. Mert olyan szep, amilyen szep csak ritkan kerul a szemem ele. Olyan szep, hogy ha egyszer megkapnam, akkor nem engednem el.
Ha egesz ejjel kefelnenk, akkor ot megkernem akar arra is, hogy ott aludjon nalam.
Es persze nem lennek olyan szanalmas, hogy a facebook profiljaba belepek es titkon meglesem, hogy a csavo vajon online van-e.
Es igen online van. De ez nem jelent semmit, mert Totti nincs. Es o csak akkor offline, ha valami valoban fontosabb dolga van. Mert ez a pasi fontosabb. Ez szazas. A csavo meg biztosan csak bekapcsolva hagyta a mobiljat.
Nekem meg a gyomromban osszeugrik minden es felrobbanok, es nem tudom, hogy ez miert zavar, ha en is fuval faval lefekszem.
Es itt a valasz is: mert nekem ilyen nem jut. Es ezt nem tudom megerteni.
Voltam mar jo pasival, es dugtam mar olyat, amitol a csillagokat meglattam, de egy ilyen 10/10-essel meg soha. Es nagyon sok eselyem nincs is.
Vagyis en megijedek a jo pasiktol. En nem tudom elhinni, hogy engem egy ennyire jo pasi akarna. Ez a gond.
Ez most csak meg jobban megerositi, hogy vissza kellene jonnom Budapestre.
Akarok egy ilyen jo pasit---

A bejegyzés trackback címe:

https://gayguys.blog.hu/api/trackback/id/tr355642977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása